Archiwum aktualności

Archiwalne wydanie tygodniowe: 15.07-28.07.2019 r.

• Kilka wydziałów i komórek Urzędu Miejskiego w Przemyślu zostanie przeniesionych do wyremontowanego budynku przy ul. Ratuszowej 1. Znajduje się on tuż obok głównego gmachu przemyskiego magistratu, przy Rynek 1. Zakończył się remont i adaptacja na potrzeby Urzędu Miejskiego budynku przy ul. Ratuszowej 1. Od kilku dni trwają przenosiny części wydziałów do nowej siedziby. Pozwoli to na skupienie dotychczas rozrzuconych w wielu miejscach komórek urzędu, ułatwiając mieszkańcom załatwianie swoich spraw. Ponadto możliwe będzie zwolnienie budynków dotychczas wynajmowanych (ul. Katedralna 5) lub będących w złym stanie technicznym (ul. Matejki 1). W nowo zagospodarowanym budynku swoją siedzibę mają wydziały i komórki:

  • Promocji i Kultury,
  • Edukacji i Sportu,
  • Spraw Społecznych,
  • Architektury,
  • Rozwoju,
  • Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych,
  • Biuro Zamówień Publicznych,
  • Biuro Rozwoju Miasta.

Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego w całości znajdzie się w budynku Rynek 1, a Archiwum Urzędu Miejskiego w Przemyślu pozostaje przy ul. Harcmistrz Izydory Kossowskiej 1. Numery telefonów, z których do tej pory korzystali mieszkańcy w kontaktach z urzędnikami, pozostają bez zmian.

 

Reklama