Archiwum aktualności

Archiwalne wydanie tygodniowe: 04.06-10.06.2012 r.

• Wszelkie sprawy finansowe i związane z rejestracją pojazdów przemyślanie mogą załatwiać w nowym miejscu. Urzędnicy kluczowych wydziałów przenieśli się do gmachu przy ul. Wodnej. Dotychczas wydziały finansowe oraz komunikacji mieściły się w budynku przy ul. Mostowej, czyli tuż przy głównym gmachu Urzędu Miejskiego. Wszystkie znajdujące się tam biura, łącznie z kasami, zostały przeprowadzone do nowego budynku.
- Łącznie przenieśliśmy 68 urzędników z wydziałów finansowych oraz komunikacji plus kasy. Obecnie zajmują oni 38 pomieszczeń, 1385 metrów kw, na parterze i pierwszym piętrze budynku przy Wodnej – mówi Witold Wołczyk, rzecznik prezydenta Przemyśla. Chodzi o gmach byłej szkoły medycznej, który znajduje się niedaleko parkingu na Rybim Placu, przy skrzyżowaniu z ulicą Jagiellońską. Niedaleko przystanków na tej ostatniej ulicy. Te wydziały Urzędu Miejskiego zostały przeniesione do budynku przy ul. Wodnej 11: Skarbnik Miasta, Wydz. Finansowo-Księgowy, Wydz. Podatków i Opłat, Wieloosobowe stanowisko ds. Budżetu, Wydz. Komunikacji i Dróg, Referat ds. Rejestracji i Uprawnień do kierowania pojazdami, kasa. Nie zmieniły się telefony i godziny otwarcia. Przeprowadzka związana była z finansami. Przez kilka lat miasto płaciło czynsz za wynajem pomieszczeń przy Mostowej. Ok. 14 tys. złotych miesięczne. Rok temu samorząd miejski otrzymał za darmo, od marszałka podkarpackiego, budynek przy Wodnej. Po przeprowadzce ma się poprawić komfort obsługi interesantów oraz pracy urzędników. Do zagospodarowania jest jeszcze drugie piętro gmachu przy Wodnej. Niewykluczone, że zostaną do niego przeniesione wydziały znajdujące się obecnie w budynku przy ul. Ratuszowej.
- Na razie to tylko plany, nie wiadomo, czy zostaną zrealizowane – mówi Wołczyk.

Reklama