Archiwum aktualności

Archiwalne wydanie tygodniowe: 01.03-07.03.2010 r.

• 17 kwietnia rozpocznie działalność centrum handlowe Blue Park Przemyśl, przy ul. Lwowskiej. Będzie zajmowało 9 tys. metrów kwadratowych powierzchni.
- Blue Park Przemyśl jest wynajęty w 98 proc. Sukces ten jest dowodem na to, że przemyślany i dobrze zrealizowany projekt obroni się nawet w warunkach spowolnienia gospodarczego. Położenie, sąsiadujące z hipermarketem Tesco i Castoramą, powoduje iż oferta całego kompleksu jest bardzo atrakcyjna dla przemyślan i mieszkańców okolic – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes The Blue Ocean Investment Group. Wiodącym sklepem w Blue Park będzie Media Markt (4,47 tys. metrów kw.). Ponadto Jysk (ponad 1,1 tys. m kw) z wyposażeniem mieszkań, odzieżowe Centrum Chińskie (862 m kw.), oferujący wykładziny Komfort (865 m kw), meblowy Abra (691 m kw) i kosmetyczny Rossmann (480 m kw).
- Jestem przekonany, że ten rejon będzie się rozwijał, a pierwszym krokiem jest właśnie wybudowanie wspaniałej galerii handlowej. Mój optymizm potwierdza obecność w niej znanych i cenionych marek. Ponadto analizy, które poprzedziły decyzję o otwarciu marketu w tym mieście, również wskazują na potencjał regionu – twierdzi Jacek Hudowicz, prezes Media Saturn Holding Polska, czyli właściciel sieci Media Markt. Ta firma również liczy na klientów z Ukrainy. Budowa Blue Parku rozpoczęła się w sierpniu 2009 r. Ma 9330 metrów kw. powierzchni, z czego 8980 to powierzchnia handlowa. Obok centrum będzie parking na 250 samochodów.

Reklama